2017. január 13., péntek

Téli pom-pom koszorú

Régen jelentkeztem, ám ez nem jelenti azt, hogy közben nem ténykedtem. Legutóbbi bejegyzésemben vidám pom-pom díszekkel hoztam színt a téli napokba, s ezek a bájos kis gömböcök engem is megihlettek. Így - mire az igazi havas tél megérkezett - az én téli hópelyhes pom-pom koszorúm is elkészült.

My Winter Pom-pom Wreath


Amit felhasználtam hozzá:
  • 25 cm átmérőjű hungarocell koszorú
  • fehér és türkiz fonal
  • pom-pom készítő (egyszerű kartonpapírból kivágott körrel is helyettesíthető)
  • dekorgumi és hópehelymintás mintalyukasztó
  • készen vásárolt filc hópelyhek
  • színes gyöngyök
  • lakkfilc (akrilfestékkel helyettesíthető)
  • ragasztópisztoly
  • olló

Ahogy készült:
  • A fonalakból a legkisebb méretű pom-pom készítővel elkészítettem a pom-pomjaimat, majd a türkiz fonallal körbetekertem a hungarocell koszorút.
  • Ezután ragasztópisztollyal felragasztottam a pom-pomokat, majd jöhetett a díszítés.
  • Mintalyukasztóval kivágtam a dekorgumiból a színes hópelyheket, ezüst színű lakkfilccel beszíneztem a fehér filc hópelyheket, majd a gyöngyökkel együtt felragasztottam a koszorúra.







 



Még néhány téli ötlet:

Téli koszorúk
Téli rénszarvasos kép
Szombati inspiráció - Hópehely minták
Téli dekorációs ötletek
Szombati inspiráció - Hóemberek







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...