2016. augusztus 21., vasárnap

Nyári koszorúim

Viszonylag kevés időm volt a nyáron alkotásra, ám - szerencsére - nem teljesen maradt ki az életemből. Leginkább ajtódíszek terén jeleskedtem, melyek barátaim, ismerőseim és természetesen a saját ajtómat/ajtóimat is ékítik. Ezekből készült ez a kis nyár végi összefoglaló.

My Summer Door Decorations

Pasztell varázs
 
Ebbe a fehér koszorúalapba teljesen beleszerettem. Olyannyira szép és elegáns önmagában is, hogy csak kevés díszt használtam fel hozzá, azt is inkább visszafogott, pasztell színekben.






Mediterrán álom
 
Egy kedves barátnőm amolyan relaxációs kuckónak szánt vidéki háza ajtajára készült ez a napsütötte színekben pompázó koszorú, melyet a ház mediterrán jellege ihletett. Ezt a színvilágot igyekeztem visszaadni a sok-sok virággá formált papírszirommal.




Ha már a színeknél tartunk, nem elégedtem meg csupán egy koszorú készítésével. Született egy tálca is hozzá, amolyan tündérkertes.






Hortenziás ragyogás
 
Magával ragadott a papírszirmok varázsa, így meg sem álltam egy saját ajtóra szánt hasonlóig, csak egy kicsit erőteljesebb, az általam olyannyira kedvelt hortenziát idéző színekben.





Tengerészeknek
 
S ha nyár, akkor természetesen a tengerész stílus sem maradhat ki, mellyel egy kedves ismerősömnek szereztem örömet.







Évszakok, díszek:

Tavasz:  Dekor az ablakban
Nyár:     Kagylós kép
Ősz:      Őszi díszeim
Tél:       Asztaldísz és koszorú karácsonyra



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...