2016. március 25., péntek

Villámgyors nyuszis dekor

Ezek a nyuszik tényleg az utolsó pillanatban készültek el, és tényleg villámgyorsan. Az ablakpárkányomon ugyan már húsvéti hangulat uralkodik egy ideje, ám még hiányzott valami. Nyuszit szerettem volna, amolyan kajlát, hogy majd azt teszem színessé, ám olyat nem találtam. Ráleltem helyette viszont ezekre a kicsit hagyományosabb formájú nyuszikra. Egy darabig szemeztem velük a boltban, mígnem a scrapbook papírokra is rápillantottam, és így már összeállt a kép. 

Easy Easter Bunny Decor



Amit felhasználtam hozzá:
  • MDF lapból készült nyuszi formák
  • scrapbook papír
  • kartonragasztó
  • akrilfesték
  • szalag, apró díszek



Így készült:
  • Szürke akrilfestékkel befestettem a nyuszik hátuljának szánt oldalát és körben az oldalukat is.
  • A scrapbook papíron körberajzoltam a nyuszik formáját és kivágtam.
  • Kartonragastóval segítségével ráragasztottam a nyusziformára a kivágott papírt.
  • Már csak a díszítés maradt. Az első ötlet a masni volt, de azért szétnéztem a kincses dobozomban is, így előkerültek még apróbb díszek.


Íme az erekmény









Ha még nem elég a nyuszikból:

Pom-pom nyúl húsvétra
Húsvéti dekor papírtányérokból
Húsvéti ajtódíszek



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...