2015. július 15., szerda

Poháralátétek szalvéta technikával

A barátnőmtől kapott finom málnaszörpöt szürcsölgetve jutott eszembe, hogy apró ám kedves ajándék lenne számára néhány színes poháralátét, málnaszörpszürcsölgetős, beszélgetős alkalmakra. Papír poháralátétem volt itthon, így már csak szalvétát kellett hozzá keresnem. Válogatásomat lakása színvilágához és kedvenc úticéljához igazítottam. Íme az eredmény:

DIY Coasters



Amire szükségem volt hozzá:

  • papír poháralátét (hobbi boltból)
  • színes szalvéták
  • dekupázs ragasztó
  • olló, ecset
  • fényes lakkspray




Az alátét formáját kis ráhagyással kivágtam a szalvétából, majd leválasztottam a szalvéta legfelső rétegét. Ezt a réteget ráillesztettem az alátétre, és bőségesen beragasztózott ecsettel felülről átkentem, vigyázva, mert a szalvéta könnyen szakad. Száradás után egy körömreszelővel lecsiszoltam a széléről a felesleges szalvétát, majd még egyszer átkentem ragasztóval. A hátoldala is kapott két ragasztó réteget a vízállóság érdekében. Már csak lakkal kellett átfújnom, és kész is voltam. :)






Életem Párjának annyira megtetszettek, hogy Ő is szeretett volna néhány ilyet, de - mondanom sem kell - virágok nélkül. :) Így aztán született egy másik válogatás is.










Még néhány dekupázs ötlet:


Virágos mécsestartók
Párizsban járt az ősz
Dekupázs angyalkák


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...