2015. május 28., csütörtök

Kagylós kép

Múltkori Tengerpartot idéző ajtódísz válogatásomat kedvcsinálónak szántam. Kedvcsinálónak a fiók mélyén rejtező kincsek előszedegetéséhez, rendezgetéséhez, alkotáshoz. Nos, ez nálam bejött. Két éve hevertek a szekrényem mélyén a tengerparton oly nagy lelkesedéssel gyűjtögetett kagylóhéjaim, ám most eljött az ő idejük. Igaz, nem kopogtató lett belőlük, hanem falikép. Íme:

DIY Seashell Heart


Amit felhasználtam hozzá:
  • saját gyűjtésű kagylóhéjak
  • 25 x 25 cm-es falap
  • natúr színű papír
  • lazúr (dió színű)
  • dekor festék (törtfehér)
  • hobby és karton ragasztó
  • ecset, olló

Így készült:

1. A falapot először bekentem lazúrral, majd száradás után lazán, foltokat hagyva, hogy kopottas hatású legyen, befestettem a törtfehér dekor festékkel. Aki a simább felületet szereti, csiszolhatja, én szándékosan hagytam érdes, rusztikus felületűre.




2. A natúr színű papírból kivágtam egy szív formát, majd kartonragasztóval felragasztottam a falapra. (Azért választottam ezt a színt, mert a kagylók alól kikandikálva a tengerpart homokjának színére emlékeztet.)




3. Először csak rakosgattam a kagylókat, keresve a legjobb elhelyezést, majd hobby ragasztóval fel is ragasztottam őket. (Valószínűleg a mozaik ragasztó is jó megoldás lett volna, de most ez volt itthon.)






4. Befejezésként még átfújtam matt lakkal, hogy ahol picit fényesebb nyomot hagyott a ragasztó, az eltűnjön, és kész is lett a kép.





Tökéletesen meg is találta helyét az erkélyemen.





Ragasztós, festős alkotásaim:

DIY vintage képkeret
Virágos mécsestartók
Tavaszi ajándékkísérő kártyák
Kövek - virágok
Egyszerűen elkészíthető üde tavaszi koszorú






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...