2015. április 24., péntek

Vízfesték és tortapapír

Ezúttal két szerelem találkozott: a "nagyon szeretem" vízfesték és az "olyan sok izgalmas dologra jó" tortapapír. Ez utóbbi szépségénél fogva tökéletes stencilnek, ezt használtam most ki, és festettem körbe. Ám az ily módon beszíneződött tortapapírokat nem akartam csak úgy kidobni, inkább kerestem hozzájuk facsipeszt és zseníliadrótot, s lett belőlük színes papírpillangó.

Watercolor Paper Doily Picture and Butterflies


Amit felhasználtam hozzá:
  • aquarell papír
  • vízfesték, ecsetek
  • tortapapír
  • facsipesz, zseníliadrót
  • akrilfesték
  • ragasztható strassz, ékszerragasztó


Így készült:

1. Elhelyeztem a tortapapírokat az aquarell papíron, majd vízfestékkel körbefestettem őket szándékosan foltosra hagyva a felületet.






2. Ugyancsak vízfestékkel teljesen befestettem a tortapapírokat (egyenletességre persze itt sem törekedtem, mert foltosan izgalmasabb), majd harmonikára hajtogattam őket, és a közepükön összenyomkodtam.





3. Akrilfestékkel (türkiz és padlizsán) lefestettem a facsipeszeket, majd száradás után ékszerragasztóval (hobbi ragasztó is jó) egy fogpiszkáló segítségével felragasztottam a strasszokat.




4. Zseníliadrótból darabkákat vágtam és csápokká hajtogattam őket.




5. Végül az összehajtogatott papírcsipkéket és a csápocskákat befogtam a papírcsipeszbe és kicsit széthúzogattam a szárnyakat. Ezzel készen is lettek a képhez illő, kedves kis papírpillangók.








Mi mindent lehet még tortacsipkéből:

Tortapapír ötletek
Virágok tortapapírból
3D tortapapír dekorációk



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...