2015. március 11., szerda

Tavaszi ajándékkísérő kártyák

Ha a természet még csak lassan, szemérmesen bontakozik is (ne legyünk telhetetlenek, hiszen még csak március közepe közeledik), azért színben nincs hiány. A piacokon, virágboltokban szinte harsognak a színpompás kora tavaszi virágok. Ezt látva muszáj volt valami színeset, virágosat alkotnom. Előszedtem hát a régóta pihenő vízfestékemet, ecseteimet (0, 4, 8, 12), kiszabadítottam betekert fogságából az akvarell papíromat és nekiláttam. Mivel nem vagyok gyakorlott vízfestékkel, ezért egy kis kutakodás ("Rajzolás és festés" valamint internet) után úgy döntöttem, inkább több kis képpel próbálkozom. Így született meg az ajándékkísérő kártya ötlete. Pillanatok alatt belefeledkeztem, így meg sem álltam kilenc darabig. Íme az eredmény:

Watercolor Gift Tags


A vízfestékben az a jó, hogy könnyedén keverhetők a színek, attól függően, hogy mennyire vizes az ecset lehet játszani a színek intenzitásával, remek móka a színek egymásba folyatása. Lehet előre rajzolni pár vonalat, nem zavaró a kész festményen, de nagyszerű élmény csak úgy foltozni, maszatolni, pöttyözni is. Egészen különleges eredményt hoz, ha a már kész, megszáradt képen rajzoljuk körbe a vonalakat (én ehhez tűfilcet használtam).











Persze ahhoz, hogy igazán betölthessék funkciójukat, még ki kell lyukasztani őket és a megfelelő zsinórt is meg kell találni hozzájuk, de az eredmény így is tavaszian színpompás.




Ezeket is a tavasz ihlette:

Kövek - virágok
Egyszerűen elkészíthető üde tavaszi koszorú




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...