2015. február 18., szerda

Egyszerűen elkészíthető üde tavaszi koszorú

Bár nagyon szerettem a téli (szintén saját kezűleg készített) ajtódíszemet, a kinti ragyogó napsütés figyelmeztetett: ideje lecserélnem valami üdébb, tavaszváró darabra. Szétnéztem hát virágkötészeti kellékeket kínáló boltokban, böngésztem koszorú alapok, szalagok, szárított virágok között, míg végül megszületett az elképzelés. Hazaérve nyomban neki is láttam. Íme az eredmény:

DIY Spring Wreath



Amit felhasználtam hozzá:

  • vessző koszorú alap
  • szaténszalag, kenderzsinór
  • színes szárított termések, virágok
  • fa díszek
  • ragasztó pisztoly




Ahogy készült

1. Először az akasztóként szolgáló kenderzsinórt kötöttem fel a koszorúra, majd a szaténszalagokból masnikat kötöttem, és felragasztottam. Ezzel meg is volt a teteje, a többi díszt ehhez igazítottam.




2. Némi rakosgatás, próbálgatás után megszületett a szalaggal szemközti rész.





3. Már így is nagyon tetszett, de azért még gazdagítottam egy kicsit. Oldalra is kerültek termések, virágok.




 4. Már csak a fa díszeket kellett rajta elhelyezni, és kész is lett a mű. (Utólag persze a rátapadt ragasztószálakat is leszedegettem.:)








Ha még több tavaszi ötletre vágysz:

Tavaszi dekorációk
Virágzó faágak
Tavaszi papírdíszek
Spatula ötletek II.
Tavaszi koszorú muffin papírokból




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...