2015. január 5., hétfő

Téli rénszarvasos kép

Ezt a képet igazából még karácsony előtt szerettem volna elkészíteni, de már nem volt rá időm. Azóta érlelődik, formálódik bennem az ötlet, s habár még kicsit az ünnepeket idézi, azért téli dekorációnak is tökéletes.

Winter reindeer picture



Amit felhasználtam hozzá:

  • falap
  • rénszarvas mintájú sablon
  • fa hópelyhek
  • barna fapác
  • festékek (törtfehér vintage festék, fehér akril alapozó festék, bordó akril festék)
  • ragasztók (öntapadós ragasztóspray a sablon helyben marasztalásához, általános hobbi ragasztó a hópelyhek felragasztásához)
  • ecsetek




A munka menete

1. Portalanítás után barna fapáccal lefestettem a falapot. Miután ez megszáradt (gyorsan szárad), a törtfehér vintage festék következett. Ez elég sűrű állagú festék, így nem nehéz azt az egyenetlen felületet létrehozni, amelyre a kopottas hatás kedvéért törekedtem.





2. Amíg ezek a rétegek száradtak, addig lefestettem fehér akril festékkel a fa hópelyheket.




3. Amikor már teljesen megszáradt a festék a falapon, jöhetett a sablon. A hátulját befújtam öntapadós festékspray-vel, majd anélkül, hogy megszáradt volna, elhelyeztem a sablont a kiválasztott helyen. (A ragasztó spray azért jó, mert segítségével a sablon tökéletesen tapad, és nem folyik alá a festék, viszont használat után nyom nélkül eltávolítható a sablon.) Szivacsecsettel felvittem a bordó festéket, és már meg is volt a rénszarvasom.







4. Nem is maradt más hátra, mint a hópelyhek felragasztása. Ezzel kész is lett a mű.







Itt is találhatsz ötleteket:

Utolsó simítások
Dekupázs angyalkák
Ünnepivé varázsolt üvegpalack
Koszorú pillanatok alatt




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...