2014. december 23., kedd

Utolsó simítások

Lassan minden összeáll az ünnepekre. Íme az utolsó néhány apróság, ami sütés-főzés, rendrakás közben még belefért.

Mire a kökénylikőröm  (receptek itt) elkészült, az üvegek is ünneplő ruhát kaptak.


Hópasztát és sablont használtam, illetve a fenyőfás változaton gyöngypasztát is bevetettem a jeges hatás kedvéért.









 Az asztaldíszem is ünnepi hangulatfelelős már néhány napja, arra várva, hogy majd a karácsonyi asztalnak is csodás kiegészítője legyen. Az alapja szalmakoszorú, amit szaténszalaggal vontam be, és ráragasztottam, ami a kezem ügyébe került. A tálat egy fényes, piros gyertyatál átfestésével igazítottam hozzá, a gyertyát pedig viaszpasztával  "maszatoltam" színben hozzá illővé.





Az idén annyira beleszerettem a koszorú készítésbe, hogy nemcsak az asztaldíszem koszorú, hanem szerte a lakásban is díszeleg néhány. Régóta bevetésre váró koszorúalapok váltak most dekoratívvá. Egyszerűen imádom, hogy egy ragasztópisztoly és néhány apróság segítségével pillanatok alatt lehet díszeket kreálni.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...