2014. december 17., szerda

Díszek, ajándékok kottapapírból

Csodás dolgokban születhet újjá egy-egy kiselejtezett kottapapír. Én antikváriumban szereztem be a magam példányait, mert annyira de annyira szerettem volna karácsonyra valamit alkotni belőlük.

Music paper decor ideas

Kottapapír szívecskék és virágok






A virágokat egy kör alakúra kivágott kottapapír darabból készítettem, úgy, hogy spirálisan körbevágtam a szélétől a közepéig, majd feltekertem és egy pötty ragasztóval rögzítettem az alját. A szívecskék ugyanúgy készültek, mint a Dekupázs angyalkák, azzal a különbséggel, hogy a kottapapírt be kell áztatni egy rövid időre, hogy megpuhuljon (ha antik hatást akarunk elérni, akkor sima víz helyett erős fekete teába áztassuk), majd papírtörlőre fektetve a hátulját és a ragasztandó felületet is be kell kenni ragasztóval, és természetesen a már felragasztott kottapapír tetejét is. Sokkal könnyebb dolgozni vele, mint szalvétával, de azért itt is érvényes, hogy a buborékokat bőségesen ragasztós ujjal simogassuk ki.



Így álltak össze képekké



A képek falapokra készültek, melyeket először bekentem fapáccal, majd száradás után vintage dekor festékkel (ettől a régies hatás). Ezután jöhetett a díszítés.


Amik ihlettek

















Ezek is izgalmasak:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...