2014. december 3., szerda

Csipkés karácsonyi szívecskék

Amikor megláttam ezeket a natúr fa szívecskéket, teljesen beléjük szerettem. Rögtön tudtam, hogy karácsonyi dekoráció lesz belőlük. Először eljátszottam a festés gondolatával, de annyira szépek voltak a maguk természetes egyszerűségében, hogy nem igényelték a festéket. Inkább illettek hozzájuk természetes színek, anyagok. Így hát a csipke és a termések mellett döntöttem, pár gyönggyel csempészve a látványba némi ragyogást.


Amit felhasználtam hozzá:

  • fa szív alakú díszek
  • termésvirágok, csipke, gyöngyök
  • ragasztó pisztoly





 A munka menete 

A legnagyobb szívvel kezdtem, mert arra volt kész elképzelésem. A csipkéből masnit hajtogattam, majd vékony dróttal összefogtam a közepét, végül felragasztottam a fa díszre. Ezután jött egy-két termésvirág, egy gyöngyöcske, és már kész is volt.






A többi szívecske már magától alakult. Mindegyikre került némi csipke, virág, no meg gyöngy.





Ezzel össze is állt a kollekció. Imádom őket, bár lehet, megválok tőlük, hiszen ajándéknak is kiválóak.






Ezek is karácsonyra készültek:

Advent első vasárnapja
Ünnepivé varázsolt üvegpalack
Koszorú pillanatok alatt



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...