2014. november 10., hétfő

Koszorú pillanatok alatt

Hetek óta rakosgattam azt a vesszőkoszorú alapot, amit még tavaly karácsony előtt vettem, de már nem volt időm feldíszíteni. Most előkerült, és valahányszor arrébb raktam, mindig megígértem "neki", hogy hamarosan felöltöztetem. Végre megtaláltam a hozzávalókat, így hát nekiláthattam. Pillanatok alatt elkészült a "ruhája". Amolyan átmeneti darab sikeredett belőle. A termés virágok még az őszt idézik, a rávarázsolt kicsit aranyló fény, az apró gyöngyöcskék azonban már az ünnep ígéretét hordozzák.

Easy way to create a wreath


Amire szükségem volt hozzá:
  • vessző koszorú alap
  • termés virágok (hobbi boltokban vagy virágkötészeti kellékeket árusító boltokban fellelhető)
  • akrilfesték (antik réz)
  • csipke, gyöngyök
  • legyező ecset, olló, ragasztó pisztoly, papírtörlő



A munka menete

1. A száraz ecsetet (inkább csak a végét) festékbe mártottam, a fölösleget leitattam róla papírtörlőn, majd finoman végighúztam itt-ott a koszorú alapon, hogy egy kis fényt kapjon. Ugyanezt a virágok egy részével is megismételtem.






2. Amikor megszáradt a festék a koszorún, meleg ragasztóval elkezdtem felragasztani a virágokat a koszorú alapra.









3. Vágtam egy darab csipkét, majd a két végét összeragasztva akasztót képeztem belőle a koszorún.






4. Egy másik darab csipkéből masnit hajtogattam, fehér cérnával összekötöztem, majd felragasztottam az akasztóként szolgáló csipkére. De még hiányzott valami. Szétnéztem, és megakadt a szemem az épp most fűzött karkötőmhöz szolgáló tekla gyöngyökön, amik színben is tökéletesen passzoltak a koszorúmhoz. Elcsentem hát néhányat, és felragasztottam csipkére, virágra. Itt jól jött a szemöldökcsipesz és a a fogpiszkáló, mert különben nehéz lett volna épp megfelelő mennyiségű meleg ragasztót juttatni az apróságokra. Ezzel gyakorlatilag kész is a koszorú.








Ezeket is az ősz ihlette:

Párizsban járt az ősz
Kép őszi levelekből



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...