2014. április 24., csütörtök

Virágos kerítések

Imádtam gyerekként a nagyszüleimnél nyaralni. Nekem, városi gyereknek a hatalmas falusi udvar maga volt a csoda, megannyi titok, izgalom, játéklehetőség. Akkoriban a közösség díjazta a szépen rendben tartott portákat, nagyszüleim is büszke tulajdonosai voltak a "Tiszta udvar, rendes ház" feliratú táblának. A házhoz természetesen virágos kert is tartozott, csodájára jártak nagyi szeretettel gondozott rózsáinak. Engem mégsem a rózsák bűvöltek el legjobban, inkább a kerítés melletti virágokat nézegettem, szagoltam. Lehet, belejátszott ebbe a kerítésen túli világ hívogatása is, a kép szépsége azonban megmaradt. Az alábbi képek ezt a szépséget idézik bennem.

Flowers on the fence























Még több kert:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...