2013. december 13., péntek

Gyertyák karácsonyi "köntösben"

DIY Christmas candles


A gyertyák meleg fénye hozzátartozik az ünnepekhez. Azonban nemcsak fényük, hanem látványuk alapján is csodás kiegészítői lehetnek a karácsonyi dekorációnak. Kicsi idő ráfordításával mi magunk is alkothatunk akár egyszerű fehér gyertyából is látványos ünnepi díszt. Gyorsan, könnyen elkészül, és ajándéknak is kiváló.

Amire szükség van hozzá:
  • egyszerű fehér gyertyák
  • fahéjrudak
  • csillagánizs
  • szárított narancskarika
  • kézműves zsineg
  • kontúrmatrica
  • ragasztó pisztoly
  • decoupage ragasztó
  • ecset
  • olló



A munka menete

Decoupage ragasztóval bekentem a gyertya azon részét, amelyre a zsineg kerül, majd szorosan rátekertem a zsineget a beragasztózott részre. A tetejét még egyszer átkentem a ragasztóval.



Amíg a ragasztó teljesen megszáradt, addig a harmadik gyertyára ráragasztottam a kontúrmatricákat.





Ezután visszatértem a zsineggel körbetekert gyertyákhoz, és ragasztó pisztoly segítségével felragasztottam a már száraz zsinegre a terméseket.





Ezzel el is készültek a finoman illatozó karácsonyi gyertyák.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...